Fulltextové vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
30
Proč je důležité třídit plechovky od nápojů?
Vánoční prázdniny 2024-2025
31
Proč je důležité třídit plechovky od nápojů?
PF 2025
Vánoční prázdniny 2024-2025
1
Proč je důležité třídit plechovky od nápojů?
Vánoční prázdniny 2024-2025
2
Proč je důležité třídit plechovky od nápojů?
Vánoční prázdniny 2024-2025
3
Proč je důležité třídit plechovky od nápojů?
Vánoční prázdniny 2024-2025
4
Proč je důležité třídit plechovky od nápojů?
Vánoční prázdniny 2024-2025
5
Proč je důležité třídit plechovky od nápojů?
Vánoční prázdniny 2024-2025
6
Proč je důležité třídit plechovky od nápojů?
Zpátky do školy 2025
7
Proč je důležité třídit plechovky od nápojů?
8
Proč je důležité třídit plechovky od nápojů?
9
Proč je důležité třídit plechovky od nápojů?
10
Proč je důležité třídit plechovky od nápojů?
11
Proč je důležité třídit plechovky od nápojů?
12
Proč je důležité třídit plechovky od nápojů?
13
Proč je důležité třídit plechovky od nápojů?
Týden počítačových her - Hrdá škola
14
Proč je důležité třídit plechovky od nápojů?
Týden počítačových her - Hrdá škola
15
Proč je důležité třídit plechovky od nápojů?
Týden počítačových her - Hrdá škola
16
Týden počítačových her - Hrdá škola
17
Týden počítačových her - Hrdá škola
18 19
20
Lyžařský výcvik II. stupeň 2024
21
Lyžařský výcvik II. stupeň 2024
22
Lyžařský výcvik II. stupeň 2024
23
Lyžařský výcvik II. stupeň 2024
24
Lyžařský výcvik II. stupeň 2024
25 26
27 28
Přijímačky na nečisto 2024
29 30
Ukončení 1. pololetí (vysvědčení - leden 2025)
31
Pololetní prázdniny 2025
1 2
Drobečková navigace

Úvod > Aktuality > Paralympijský den

Paralympijský den



Datum konání:
3.10.2024

TAHLE AKCE BYLA JINÁ

Včera se konal ve škole Paralympijský den. A v čem ta akce byla jiná? Nepořádali ji vyučující, pořádali ji žáci 8. a 9. ročníku pro mladší spolužáky. Několik týdnů se tak učili klíčovým dovednostem jako je komunikace, spolupráce, organizační dovednosti, zodpovědnost za vlastní práci, flexibilita, leadership, trpělivost, řešení problémů a mnoho dalšího. Hromada praktických dovedností pro život. Zjistili, že pořádat akci pro 100 lidí není jen o přípravě aktivit, ale mnohém dalším, co běžně nevidí. Ztížené to navíc měli o fakt, že museli zorganizovat práci téměř 35 lidí, což už samo o sobě není sranda.

P. uč. Machej, p. uč. Klimparová, p. asistentka a vychovatelka Lukašová p. uč. Majerová získala rovnou během akce zpětnou vazbu od samotných účastníků, vždy alespoň od jednoho zástupce každého ročníku:

Vaneska (1) “Taky mě bavil basket a ještě lana nahoře.”

Tonda (2) “Bavilo mě zkusit si hru na slepce a v tělocvičně mě bavil sport na židlích a basket.”

Zuzka (3) “Mi se taky líbil hokej a pak se mi ještě líbilo jak jsme si svázali nohy a chodili jsme přes lana.”

Klárka (4) “Tak mi se líbil hokej a potom jak jsme přehazovali míčem přes síť.”

Viki (5) “Dneska se mi určitě líbil hokej a ještě mě bavila hra na slepce a pak ještě hraní volejbalu vsedě na zemi.”

Franta (6) “Bavil mě florbal. Dobré to bylo.”

Míša (7) “Hodně mě bavil florbal. Chtěl bych takový den zažít znovu.”

Tomáš (8) “Překvapilo mě, že tolik věcí se nepokazilo a že víceméně skoro každé skupině se dařilo. Jsem hodně spokojen s průběhem akce a divím se, že my žáci jsme uspořádali akci na úrovni učitelů.”

Nela (9) “Bylo to těžké na organizaci, někteří to flákali a někteří byli dobří. Zaujali jsme více mladší žáky než ty starší, což se dalo čekat. Ale byla sranda.”

 

Fotogalerie

Rozhovor č. 1

Rozhovor č. 2

Rozhovor č. 3