Fulltextové vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
27
Týden u Motýlků v MŠ
28
Přijímačky na nečisto 2024
29 30
Ukončení 1. pololetí (vysvědčení - leden 2025)
Bruslení II. stupeň Bohumín, 9.00 - 11.00 hodin
31
Bruslení 2. stupně
Pololetní prázdniny 2025
1
Nový ROZVRH HODIN od 01. 02. 2025
2
3
PRIMA POKUSY a procházka na Vyhlídku
4
PRIMA POKUSY V MŠ
5 6 7 8 9
10 11 12 13
Valentýnská pošta - Hrdá škola
14 15 16
17 18 19 20 21 22
Školní ples 2025
Školní ples, 19 h
23
24 25 26 27 28 1 2
Bruslení I. stupeň Bohumín, 13.30 - 14.45 hodin
Drobečková navigace

Úvod > > Projekty > Prohloubení spolupráce základních škol na česko-polském pohraničí

Prohloubení spolupráce základních škol na česko-polském pohraničí



Logo EU Překračujeme hranice 2014-2020

Prohloubení spolupráce základních škol v oblasti vzdělávání  a volnočasových aktivit na CZ-PL pohraničí /

Pogłębienie współpracy szkół podstawowych w zakresie edukacji i spędzania wolnego czasu w regionach przygranicznych CZ-PL

Registrační číslo: CZ.11.4.120/0.0/0.0/16_013/0001588

Projekt bude spočívat v realizaci řady setkání a aktivit zaměřených na navázání spolupráce mezi základními školami z českých Šilheřovic a polských Chalupek. Předpokládané aktivity projektu budou směřovat k poznávání přírody pohraničí, budování respektu k ní, vzájemné spolupráci a integraci žáků obou škol a učitelů. Předpokládáme také rozšíření školní zahrady v Šilheřovicích, kde se následně budou konat polsko-české integrační akce.

Projekt polegać będzie na realizacji szeregu spotkań i działań nakierowanych na nawiązanie współpracy między szkołami podstawowymi z czeskich Szylerzowic i polskich Chalupek. Działania przewidziane w projekcie będą dążyć do poznawania przyrody pogranicza w duchu jej poszanowania, wzajemnej współpracy oraz integracji podopiecznych obu szkół oraz kadry dydaktycznej. Przewiduje się również rozbudowę ogrodu przy szkole w Szylerzowic, gdzie odbywać się będą pl-cz zajęcia integracyjne.

Termíny akcí:

3. 4. 2019 16. 5. 2019
9. 4. 2019 21. 5. 2019
30. 4. 2019  29. 5. 2019
6. 5. 2019 7. 6. 2019
13. 5. 2019   14. 6. 2019

Publikace k projektu (PDF)