Datum: 12. 2. 2024 - 16. 2. 2024
Lyžování se sluníčkem patří už tradičně k našim zimním aktivitám. Tento rok jsme vybrali týden uprostřed února, lákala nás záruka sněhové nadílky ???? Přestože je počasí tak trochu aprílové, děti 1.
V pondělí 19.2 nás ve školce navštívily paní zahradnice ze společnosti Vitaminátor. Provedly děti poutavou cestou skrz všechna čtyř roční období ovocné farmy. Od jarních květů a opylování, přes letní sklizně a péči o stromy, podzimní žně a sklizeň, až k zimnímu spánku.
V tomto týdnu jsme se s dětmi přenesli do karnevalového týdne a povídáme si o Masopustu. Děti se dozvídají informace o lidových tradicích spojené s Masopustem. V úterý 20.2 jsme slavili „Masopust“. Děti přišly ve velmi pěkných maskách.
V hodině anglického jazyka jsme se věnovali módě a učili jsme se pojmenovat různé druhy oblečení a obuvi. Když jsme si byli jistí, že zvládneme popsat, co máme v různých situacích na sobě, rozhodli jsme se uspořádat malou módní přehlídku.
Datum: 27. 2. 2024 - 28. 2. 2024
V úterý 27. 2. a ve středu 28. 2. proběhlo v 6. – 8. třídě projektové vyučování s názvem Příběh trička. Jednalo se o první ze čtyř navazujících lekcí zaměřených na odpovědnou spotřebu. Základním principem odpovědné spotřeby by měla být zásada, že spotřebováváme pouze to, co skutečně potřebujeme.
Datum: 27. 2. 2024 - 28. 2. 2024
V úterý 27. 2. a ve středu 28. 2. proběhlo v 6. – 8. třídě projektové vyučování s názvem Příběh trička. Jednalo se o první ze čtyř navazujících lekcí zaměřených na odpovědnou spotřebu. Základním principem odpovědné spotřeby by měla být zásada, že spotřebováváme pouze to, co skutečně potřebujeme.
Společné putování 3. třídy za dobrodružstvím začalo již v autobuse, ve kterém přestal fungovat stroj na jízdenky. Štěstí nám však nakonec přálo a my šťastně dorazili do Hlučína, kde nás čekala návštěva místní knihovny. Jenže ouha p. knihovnice onemocněla.
Robin, Adam, Klaudie, Max a Romana měli to potěšení reprezentovat naši školu na okrskové recitační soutěži v Hlučíně. Napětí, očekávání a nadšení způsobilo, že vzdělávací činnost získala zcela nový rozměr. Bylo zřejmé, že recitace je dovednost, kterou žáci získávají od malička.